سلام
سلامی گرم به بلندای آفتاب ، در اولین روز گرم تابستان
مدتی است شاید طولانی که به علل زیاد، نبودم و ننوشتم. شاید به خاطر فضاهای مجازی متعدد، یا شاید مشغله و در کنارش بی حوصلگی... از همینجا سلام می کنم به همه دوستان. اگر آمدند . دیدند و خواندند
ما را در سایت اربعین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21